Joko luit: Kon­tio­tuo­te pal­kit­tiin vuoden yri­tyk­se­nä Poh­jois-Poh­jan­maal­la – Pu­das­jär­ven suurin työn­tan­ta­ja on jou­tu­nut lo­maut­ta­maan väkeä ra­ken­nus­alan ah­din­goss­sa

Katso kuvat: Pe­rin­tei­nen jou­lun­avaus Pu­das­jär­ven torilla valaisi pimeän illan joulun värein – katso ku­va­gal­le­ria

Mainos: Tutustu Iijokiseutu Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

Tilaajille

Täl­lai­nen on mat­kai­lun alue­mark­ki­noin­nin uusi malli – Syöt­teen on ta­voit­tee­na olla Suomen pi­de­tyin tun­tu­ri­koh­de

Syötteen Matkailuyhdistys ry ja Pudasjärven Kehitys Oy ovat sopineet uudesta matkailun aluemarkkinoinnin mallista, jossa vastuita on jaettu.

Syötteen matkailualueella tavoitteena on lisätä ympärivuotisuutta. Matkailun aluemarkkinoinnin merkitys alueelle on valtavan iso, toteaa Pudajärven Kehitys Oy:n Riikka Tuomivaara.
Syötteen matkailualueella tavoitteena on lisätä ympärivuotisuutta. Matkailun aluemarkkinoinnin merkitys alueelle on valtavan iso, toteaa Pudajärven Kehitys Oy:n Riikka Tuomivaara.
Kuva: Riika Tauriainen

– Nyt saamme matkailun aluemarkkinointiin uuden ulottuvuuden. Uusi malli tuntuu selkeältä. Siinä jokainen toimija voi keskittyä omiin vahvuuksiinsa ja vastuualueisiinsa, Pudasjärven Kehitys Oy:n toimitusjohtaja Riikka Tuomivaara kuvailee pari viikkoa sitten käyttöön otettua matkailun aluemarkkinoinnin mallia.

Uudesta mallista ovat sopineet Syötteen Matkailuyhdistys ry ja Pudasjärven Kehitys Oy.

Lue tämä ja muut Syötteen uutiset

Digi 1 kk _vain 1 €_