Joko luit: Lu­mi­ka­sat kas­va­vat Ku­re­na­lan park­ki­pai­koil­la – Pie­ta­ri­laan ja He­te­har­juun kul­je­te­taan tu­han­sia kuu­tioi­ta

Mainos: Talvitarjouksena Iijokiseutu Digi tai myös painettu lehti, katso tarjoukset tästä

Tilaajille

Pa­laut­teen mukaan sote-pal­ve­lui­den käyttö on han­ka­loi­tu­nut hy­vin­voin­ti­alueen käyn­nis­ty­mi­sen jälkeen – Pu­das­jär­ven kau­pun­gin lau­sun­nos­sa esi­te­tään muu­tok­sia

Pudasjärven kaupungin saaman palautteen mukaan sote-palveluiden käyttö on hankaloitunut Hyvinvointialueen käynnistymisen jälkeen.
Pudasjärven kaupungin saaman palautteen mukaan sote-palveluiden käyttö on hankaloitunut Hyvinvointialueen käynnistymisen jälkeen.
Kuva: Martta Oinas-Panuma

Pudasjärven kaupunginhallituksella ei kaupungin osalta sinällään palveluvalikoimaan ole huomautettavaa, mutta asiointi sote-keskuksessa on vaikeutunut hyvinvointialueen aloitettua, todetaan kaupunginhallituksen lausunnossa.

Kielteistä palautetta palveluiden käyttäjiltä on tullut ainakin seuraavista asioista: palveluiden vaikea löydettävyys, hyvinvointialueen verkkosivujen sekavuus ja vaikeakäyttöisyys, henkilöstön nimikkeiden epäselvyys, esihenkilöiden epäselvät nimikkeet ja vastuualueet, oikeaa henkilöä on vaikea tavoittaa jopa sote-keskusrakennuksen sisällä, kun tehtävänkuvat ovat epäselvät ja ohjeistukset ja yhteydenotto-ohjeet puutteelliset.

Lue Digiä _vain 1 €/kk_

Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita kiinnostavia artikkeleita

Kaikki sisällöt verkossa ja sovelluksessa Näköislehti keskiviikkoisin sekä arkisto Kuvagalleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi keskiviikkoisin