Koronaepidemia: Mas­ki­suo­si­tus lie­ven­tyi Pu­das­jär­vel­lä – Viime päivinä useita mah­dol­li­sia ko­ro­na-al­tis­tu­mi­sia

Tuulivoima: Pu­das­jär­vel­le useita tuu­li­voi­ma­tu­lok­kai­ta – ­Tol­pan­vaa­ran puisto myö­häs­ty­mäs­sä vuo­del­la

Tilaajille

Näin Syöt­teen mat­kai­lu­mark­ki­noin­ti siirtyy entistä enemmän verk­koon – mat­kai­lu­alueen verk­ko­si­vua ollaan uu­dis­ta­mas­sa

Syötteen matkailuyhdistyksessä puhaltavat virtuaaliset tuulet. Syötettä kehitetään myös kohti vastuullista matkailua, kertoo matkailuyhdistyksen toiminnanjohtaja Minna Hirvonen.

Matkailumarkkinointia tehdään entistä enemmän digitaalisesti. Se näkyy esimerkiksi siten, että Iso-Syötteellä on kuvattu muun muassa suosittelu-markkinointimateriaalia. Kuvassa markkinoinnissa mukana olevia matkailijoita laskettelemassa.
Matkailumarkkinointia tehdään entistä enemmän digitaalisesti. Se näkyy esimerkiksi siten, että Iso-Syötteellä on kuvattu muun muassa suosittelu-markkinointimateriaalia. Kuvassa markkinoinnissa mukana olevia matkailijoita laskettelemassa.
Kuva: Syötteen matkailuyhdistys

Normaalisti tähän aikaan vuodesta Syötteen matkailuyhdistyksen toiminnanjohtaja ja joukko yrittäjiä olisivat Helsingin Messukeskuksessa Matkamessuilla, mutta koronatilanteen takia messut ovat siirtyneet toukokuulle. Useat muut markkinointitilaisuudet ovat siirtyneet verkkoon – samoin kuin matkailumarkkinointi laajemminkin.

Syötteen matkailuyhdistyksessä puhaltavatkin nyt virtuaaliset tuulet, sillä alueen yhteismarkkinointia tehdään ennen kaikkea verkossa. Internetin mahdollisuudet tulevat esille esimerkiksi nyt, kun kansainvälisille matkanjärjestäjille suunnattuja tutustumismatkoja ei voida paikan päällä järjestää.