Syöpäyhdistyksen retkeläiset ja Matti Nykäsen muistomerkki Höyhen Jyväskylässä.
Kuva: Maire Puhakka
Kesäkuun 9. päivän aamuna retkeläiset kokoontuivat Oikopolun pysäkille noustakseen Nevakiven linja-autoon päämääränä tällä kertaa Jyväskylä.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Iijokiseutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit