Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Syö­pä­yh­dis­tyk­sen retki Jy­väs­ky­lään – mat­kal­la käytiin monissa mie­len­kiin­toi­sis­sa koh­teis­sa

Syöpäyhdistyksen retkeläiset ja Matti Nykäsen muistomerkki Höyhen Jyväskylässä.
Syöpäyhdistyksen retkeläiset ja Matti Nykäsen muistomerkki Höyhen Jyväskylässä.
Kuva: Maire Puhakka

Kesäkuun 9. päivän aamuna retkeläiset kokoontuivat Oikopolun pysäkille noustakseen Nevakiven linja-autoon päämääränä tällä kertaa Jyväskylä.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Iijokiseutu Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit