VAALIKONE: Vastaa Ii­jo­ki­seu­dun vaa­li­ko­neen ky­sy­myk­siin ja katso kuka voisi olla eh­dok­kaa­si

HYVINVOINTIALUE: Täl­lai­siin hal­lin­to­him­me­lei­hin alue­vaa­leis­sa annettu ääni johtaa – "Neu­vot­te­lu­kun­nil­la olisi alueil­le pa­rem­mat tun­to­sar­vet, kun niissä olisi maal­lik­koe­dus­ta­jia­kin"

Tilaajille

Pu­das­jär­ven kau­pun­ki kil­pai­lee kun­ta­mark­ki­noin­nin Suomen mes­ta­ruu­des­ta – Järjen äärellä -kam­pan­ja on kun­nian­osoi­tus pai­kal­li­sia kohtaan

Järjen äärellä -kampanjasta saatiin ensimmäisiä maistiaisia jo syksyllä 2019 kaupungintalolla pidetyssä tilaisuudessa. Kuvassa ote Kari Tykkyläisestä kertovasta videosta.
Järjen äärellä -kampanjasta saatiin ensimmäisiä maistiaisia jo syksyllä 2019 kaupungintalolla pidetyssä tilaisuudessa. Kuvassa ote Kari Tykkyläisestä kertovasta videosta.
Kuva: Martta Oinas-Panuma

Pudasjärven kaupunki osallistuu Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun Järjen äärellä -kampanjalla, kaupungilta tiedotetaan.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu kokoaa vuosittain Suomen kuntien ja seutujen markkinoinnin tekijät oppimaan hyvistä käytännöistä kilpailuun osallistuvien töiden avulla. Järjestäjinä toimivat Kuntaliitto, SEKES ry ja SUOMA ry.