Taivalkosken uuden 120-paikkaisen päiväkodin rakentaminen alkoi viime kesänä. Päiväkoti otetaan käyttöön maanantaina 9. maaliskuuta.
Kuva: Siru Väisänen
Taivalkosken uuden päiväkotirakennuksen, Pikkupeikon, vielä käyttämättömissä tiloissa näkyi torstaina vain iloisia kasvoja.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Iijokiseutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit