Susien määrä on lisääntynyt tuntuvasti, kertoo Luken tuore kanta-arvio. Kuvan susi nuuski syksyistä suota Kuhmossa neljä vuotta sitten.
Kuva: Jukka Lämsä / CC
Sudenpentuja saattaa tassutella parhaillaan yllättävän lähellä Oulua.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Iijokiseutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit