KEHITYSVAMMAISTEN ASUNTOLAHANKE: Katso videot: Pu­das­jär­vel­lä osoi­tet­tiin mieltä ke­hi­tys­vam­mais­ten asu­mis­olo­jen puo­les­ta – "Ke­hi­tys­vam­mai­sen voitava asua siellä, missä muutkin ih­mi­set"

Ensilumi: Lumi saattoi tulla jo jää­däk­seen, arvioi me­teo­ro­lo­gi Oskari Rockas Il­ma­tie­teen lai­tok­sel­ta

Mainos: Tutustu Ii­jo­ki­seu­dun si­säl­töön tar­jous­hin­taan, lehti + digi 3 kk 24,90 €! Tilaa tästä.

Tilaajille

Pu­das­jär­vi toi­sek­si Kun­ta­mark­ki­noin­nin SM-kil­pai­lus­sa, pal­kin­nok­si muun muassa Sanoman me­dia­ti­laa – suun­nit­teil­la jo uusi, pu­das­jär­ve­läi­siä työ­paik­ko­ja esit­te­le­vä kam­pan­ja

Palkinnoksi saatua Sanoma Median mediatilaa hyödynnetään todennäköisesti uuden kampanjan esilletuomiseen.

Pudasjärvi sijoittui toiseksi Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa. Palkintoina jaettiin hopeinen pokaali, kunniakirja ja 5 000 euroa Sanoma Median mediatilaa.
Pudasjärvi sijoittui toiseksi Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa. Palkintoina jaettiin hopeinen pokaali, kunniakirja ja 5 000 euroa Sanoma Median mediatilaa.
Kuva: Laura Hiltunen

Pudasjärven kaupunki pääsi Järjen äärellä -kampanjallaan hopeasijalle 16. kerran järjestetyssä Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa, jonka tulokset julkaistiin etänä järjestetyssä Kuntamarkkinoiden Markkinointi- ja viestintäseminaarissa viime viikon keskiviikkona.

Kilpailun tuomaristo kiitti kunnan yhteisöllisyyttä kohottavaa viestintäkampanjaa. Kampanjan valmisteluun osallistettiin laajasti eri yhteistyötahoja ja kuultiin kuntalaisia.