Lomautukset: Opet­ta­jien lo­mau­tuk­set siir­ty­ne­vät syksyyn – OAJ:n valitus hal­lin­to-oi­keu­den kä­sit­te­lys­sä

Mainos: Talvitarjouksena Iijokiseutu Digi tai myös painettu lehti, katso tarjoukset tästä

Tilaajille

Re­mon­tit, autot ja säh­kö­so­pi­muk­set ovat va­li­tus­lis­tan kär­jes­sä – lue ja tiedät, mitä ku­lut­ta­jan­suo­ja­la­ki sanoo oi­keuk­sis­ta­si

Tiedonantovelvollisuus koskee myyjää myyntitilanteissa, mutta vaihto- tai palautusoikeutta ei ole esimerkiksi tuotteelle pakko tarjota. Kuluttajaneuvonta auttaa kuluttajaa epäselvissä tilanteissa.

Koillismaan Auton autotalon johtaja Miikka Mustonen näyttää, miten uudella Mercedes-Benz henkilöautolla menetellään ongelmatilanteessa. Yhdestä napista saa yhteyden tukipalvelun asiakasneuvojaan ja toinen hätänappi avaa yhteyden suoraan hälytyskeskukseen. Ajoneuvoista tulee eniten yhteydenottoja kuluttajaneuvontaan.
Koillismaan Auton autotalon johtaja Miikka Mustonen näyttää, miten uudella Mercedes-Benz henkilöautolla menetellään ongelmatilanteessa. Yhdestä napista saa yhteyden tukipalvelun asiakasneuvojaan ja toinen hätänappi avaa yhteyden suoraan hälytyskeskukseen. Ajoneuvoista tulee eniten yhteydenottoja kuluttajaneuvontaan.
Kuva: Jussi Väätäinen

Ostitko käytetyn auton, jossa oli yllätyksellisiä vikoja? Eikö puhelimitse myyty sähkösopimus vastannutkaan luvattua vai oliko remontti jotain muuta kuin mistä sovittiin?

Monikaan kuluttaja ei tiedä omia oikeuksiaan, vaikka ne tietämällä voi säästyä monelta ongelmalta.

Lue Digiä _vain 1 €/kk_

Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita kiinnostavia artikkeleita

Kaikki sisällöt verkossa ja sovelluksessa Näköislehti keskiviikkoisin sekä arkisto Kuvagalleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi keskiviikkoisin