SYÖTE: Syöt­teen kan­sal­lis­puis­tos­sa kävi 118 000 mat­kai­li­jaa – puis­to­jen vai­ku­tus pai­kal­lis­ta­lou­teen kasvoi kä­vi­jä­mää­riä enemmän

Vastaa kyselyyn: Kuinka tyy­ty­väi­nen olet Hyvän olon keskus Pirt­tiin?

Tilaajille

Pu­das­jär­vi kun­ta­mark­ki­noin­nin SM-kil­pai­lus­sa kol­men­tois­ta parhaan jouk­koon

Pudasjärvi

Pudasjärven kaupunki osallistui huhtikuussa ainutlaatuisuutta ja aitoutta ilmentävällä Järjen äärellä -kampanjalla Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun 2021. Tänä vuonna Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun osallistui 46 kilpailutyötä, joista 13 on nyt valittu shortlistalle. Yksi shortlistalle valituista töistä on Pudasjärven Järjen äärellä –kampanja, kertoo Pudasjärven kaupunki tiedotteessaan.

Tuomariston mukaan kilpailutöistä oli selvästi nähtävillä, että kuntamarkkinointi on kehittymässä vahvemmin strategiaa tukevaksi ja edistäväksi toiminnaksi. Useat kilpailutyöt sisälsivät pitkäjänteistä suunnitelmallisuutta, joka etenee strategiatasolta aina käytännön markkinointitekoihin.