Poh­jois-Suo­mes­sa syn­ty­nei­tä tut­kit­tiin: Ai­kuis­ten D-vi­ta­mii­ni­ta­sos­sa selvä muutos – kan­nat­taa­ko maitoon lisätä vi­ta­mii­ne­ja?

Oulun yliopistossa tehty mittava seurantatutkimus osoittaa kansallisen elintarvikepolitiikan ja D-vitamiinisuosituksen vaikutukset aikuisväestössä.

D-vitamiinia lisätään elintarvikkeisiin, muun muassa maitoon.
D-vitamiinia lisätään elintarvikkeisiin, muun muassa maitoon.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Oulun yliopistossa tehty mittava seurantatutkimus osoittaa kansallisen elintarvikepolitiikan ja D-vitamiinisuosituksen vaikutukset aikuisväestössä.

Ilmoita asiavirheestä