Vastuullisuus on pohjoissuomalaisille merkityksellisyysteko, kertoo Kaleva Median Pohjoista kanttia 2021 -tutkimus
Toista kertaa toteutettu Kaleva Median Pohjoista kanttia -tutkimus nostaa esille megatrendien vaikutuksen pohjoisen ihmisten arkeen ja ostokäyttäytymiseen, kerrotaan Kaleva Median tiedotteessa..
Tutkimus toteutettiin kyselytutkimuksena heinä-syyskuussa 2021. Tutkimukseen osallistui 1200 18-75 -vuotiasta
Pohjois-Suomessa asuvaa henkilöä, jotka vastasivat vastuullisuuteen, teknologiaan, monimutkaistuvaan maailmaan ja kuluttamiseen liittyviin kysymyksiin.
– Vastuullisuusajattelun kasvu ja ekologisen jälleenrakentamisen tarve ovat globaaleita ilmiöitä, ja vastuullisuus on merkittävä osa myös pohjoissuomalaisten identiteettiä, kertoo Kaleva Median Insight Manager Mari Jauhola.