Metsänhoitoyhdistysten Rokua-Paljakan ja Koillismaan valtuustojen kokoukset ovat kokouksissaan hyväksyneet aiesopimuksen, joka toteutuessaan yhdistäisi metsänhoitoyhdistysten kaiken toiminnan sekä hallinnon.
Tavoitteena on toteuttaa fuusio ensi vuoden alusta alkaen.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Iijokiseutu Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit